Thursday, July 22, 2010

ජීවිතේම බකට් එකක් විය....

තරාහා අවසර...!!

    කාලෙකින් අවා මෙ පැත්තේ.... මකුණු දැලුත් බැදිලද මන්දා :D කමෙන්ට දාන කොට පොඩ්ඩක් ඔවා කඩන්න ඈ :D


ගිය වර මතක ඇති මම බොරු පොරොන්දුවක් දුන්නා කෙටි කතාවක් ලියනවා කියලා...දුකෙන් උනත් කියන්ට ඔනේ එක මම හිතෙන් අතුගාලා මොප් කරලම දැම්ම..ඇත්තම කිවොත් මගෙ සිංහල වල පොඩි අලයක් තියෙනවා :D


ඔවා ඔක්කොටම හරියන්න මට වැටිච්ච බකට් 2-3 ක් ලියලා දාන්නම් :D


බකට් අංක 1ක :
  ඔන්න අපි හා හා පුරා කියලා පොසොන් වන්දනාවෙ ගියා...හරිම ශොක් ට්‍රිප් එක එකට ඉතින් ට්‍රිප් එකක්ම කියන්නත් බැ... අනෙ මන්දා ට්‍රිප් එක කියමුකො..මෙක ඉතින් ලංකාවෙ තියෙන ඉතා දුශ්කර මාර්ගයක් වෙන මහියන්ගනේ පාර ඒ කියන්නෙ 18 වංගුව බැහැගෙන බැහැගෙන තමා යන්ට ඔනෙ... ඉතින් අපිත් ගියා කියමුකො... පොලොන්නරුවට ගිහින් සොමාවති යටත් ගිහින් එහෙත් වැද පුදාගෙන ගෙදර ආවා...සොමාවතිය ගැනනම් වෙනම ලියන්න වටිනවා..එතන හරි අරුම පුදුම දෙවල් නෙවැ වෙන්නෙ. ඒක යතා කාලෙ බ්ලොග් පිටුවකට පෙරලන්නම්කො...

 ඉතින් මෙකයි කතාව ඔන්න අපි ඔය හැම තැනම කරක් ගහලා ගෙදර එන්න පිටත් උනා..අනෙ පාරවල් දන්නෙත් නැ හරියකට අපිට යන්න ඔනේ හසලකට... තුන්මන් හන්දියක උන්න  තිරිවිල් මල්ලි කෙනෙක් ගෙන් ඇහැව්වා යන්ට ඔනෙ පාර.. ආ අයියේ හරි හරි ඔය පාරෙ කෙලින්ම යන්න.... අනෙ ඉතින් අපිත් සැදැහැ සිතින් ඒ මල්ලිට පිං අනුමෝදනා කරලා ඔන්න යනවා යනවා යනවා යනවා යනවා...... කෝ යකෝ හසලක ?? මෙන්න අපි දිඹුලාගලට ඇවිල්ලා...මලල සේකරයි තිරිවිල් මල්ලි පාර වරද්දලා...ඉතින් තිරිවිල් මල්ලිගෙ නැදැයින්ටත් පිංඅනූමොදනා කරලා අයේ හරවගෙන ආවෙ නැතැ... අනෙ ඉතින් කියලා වැඩක් නැ මම දකුණු පැත්තට සිග්නල් එක දා ගත්ත ගමන්මයි...
 අරමොකො ?

නැ මෙකයි ඒ පැත්ත ගොඩක් දුශ්කර පැත්තක් නෙවැ ඉතින්  එහෙ මිනිස්සුන්ට තියෙන ලොකුම වාහනෙ තමා ලැන්ඩ්මාස්ටරේ,,, අනෙ මිනිස්සු ඒවගෙ නැගලා වංදනාවෙ යනවා...මට නිකන් එවා පෙනුනෙ මෙරුන් වගේ කොහොම හරි 500 කට වඩා මම ඉස්සර කරගෙන ගියා :D :D

ඕන් ඔහොම යනකොට යනකොට පොලිස් මාමා කෙනෙක් දැම්මෙ නැතැ අත...හෆොයි මම ඉවරයි...!!
                       මම: ඇයි සර් ?

         පොලිස් මාමා : නැ පුතා අර ටැක්ටරෙට ලයිට් ඩිම් කලෙ නැ නෙද ?
                      මම : ඈ...මම ඩිම් කලානේ ?
         පොලිස් මාමා : කෝ දාන්න බලන්න ලයිට් එක... ආ මෙකෙ ඩිම් එකත් අහසටනෙ වදින්නෙ... ? ගෙදර ගියපු ගමන්ම ඔක හදා ගන්ට ඔනෙ හරිද ? හා දැන් යන්න...
                      මම : අනෙ ඔව් සර් මෙක හදා ගන්න ඔනේ... මම ගෙදර ගිය ගමන්ම කර ගන්නම් එහෙනම් ගිහින් එන්නම් ඈ :D (මම සුරුස් ගාලා ආවා)
යාන්තම් ඒ මනුස්සයට මොලේ තිබ්බ නිසා මම බෙරුනා.. වෙන එකෙක් නම් කිසි හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතිව දඩකොලයක් ලියනවා ඒකට...


කොහොම හරි රැ 10 විතර වෙන කොට හසලකට ආවා...ඇවිල්ලා මහියන්ගනෙ නගිනවා...හරිම දුශ්කර පාරක්...ඒකෙ යන මිනිස්සුන්ගෙ විනීත කම ගැනනම් කියලා වැඩක් නැ..ඉස්සර මිනිස්සු වංගු වලදි වෙනමම තියරියක් පාවිච්චි කරලා.. දැන්නම් පාර අලුතැ වැඩියා කරන නිසා පාර පලල්...අනික මට ඒ අත්දැකිම ගන්න බැරිඋනා මොකද රැට ඒ පාරෙ වාහන වැඩිය නැති නිසා...

හොදම ගතිගුණය තමා සහයෝගිතාව..කන්ද නැගගෙන එන මනුස්සයට කන්ද බහින කෙනා ඉඩ දිලා බලාගෙන ඉන්නවා..එහෙම ඉදලා මුනට මුන හම්බවෙලා හොන් පාරක් එහෙම ගහලා සතුට ප්‍රකාශ කරාම දැනෙන හැගිමනම් කියලා නිම කරන්න බැ :-)


අනෙ ඉතින් කොහොම කොහොම හරි මැනික්හින්න කිට්ටු වෙන කොටම මේන් ඇස්දෙක පිය වෙනවා...1 ත් පහු වෙලා...නිදිමතයි ඉන්න බැ..තාත්තට කියන්නත් බැ නොන්ඩිය නිසා :D අනෙ මන්දා ගොඩක් දුර ඇවිල්ලා ඇස්දෙක පියාගෙන..ඒක උදෙ පාංදර තාත්තට කිවම මට පලු යන්න අහ ගන්න උනා :D :D අනේ වාසනාවක් කිසි කරදරයක් නැතිව ගෙදරට සෙංදු උනා....

 

බකට් අංක 2 :
     
         අර ඉහත සදහන් කල ට්‍රිප් එක අවසන් කරලා ඔන්න අපි ගෙදර එන්න පිටත් උනා... ඔය නුවර පැතතෙ උදවියනම් දන්නවා ඇති පෙරාදෙනිය හන්දියද මොකක්ද තැනක් තියෙනවා ඉස්කොලෙකුත් එක්ක...මට නිකන් වැන් එකෙන් කරගදක් එනවා එනවා වගෙ දැනුනා...ඔය කන්දත් එක්ක වංගුව ගන්න කොටම ඩකස් ගාලා ක්ලච්බැලැන්ස් එක නැති වෙලා වාහනෙ නැවතුනනෙ...මල මගුලයි ඉස්ටාට් කරනවා ඉස්ටාට් කරනවා ඉස්ටාට් වෙන්නෙ නැ... මෙන්න එක පාරටම වටෙ පිටෙ මිනිස්සු කැ ගහනවා වාහනෙන් බහින්න වාහනෙන් බහින්න කියලා... මට හින් දාඩිය දැම්ම...මම මොනා කරන්නද වැන් එකෙ හසාර්ඩ් එක (ඩබල් සිග්නල් එක) දාලා වැන් එකෙන් බැස්සා... අප්පච්චියේ... මෙන්න දුම් දානවා හෝ ගාලා...

      බොයිල් කරලා...!!!!!

 දැන් මොනා කරන්නද..මම හිතුවෙ එන්ජිම ඉවර තමා කියලා... මම ඉතින් හෙමිට ශිට් එක උස්සලා බැලුවා මොකද වෙලා තියෙන්න කියලා.. milk අප්පට Dog පැනපි කිවලු... රෙඩිරෙටරේ මුඩිය වහලා නැ, මුඩිය එතනම තියෙනවා... මට දුන් දැම්මා.. (වාහනේ දුමද මන්දා.) මගෙ මතකෙ අනුව නම් මම මුඩිය වැහැව්වා... මෙන්න තාත්තා හෙමිට කියනවා මම උදෙ වතුර බැලුවා මුඩිය දාන්න අමතක උනා කියලා....

හුරෙ.....!! මම බෙරුනා :D :D


දැන් ඉතින් මොනා කරන්නද...වාහනෙ ඔහොම උනාම එක පාරට වතුර දාන්න හොද නැ කියලා මගෙ හිත කොනෙන් කවුදෝ කිවා කිවා වගේ ඇහුනා... ආ නැ ඒ එතන්ට අපු බාස්සුන්නහෙ කෙනෙක් :D හ්ම් දැන් ඉදපල්ලකෝ පැය බාගයක් විතර නිවෙන කම්.... අඩේ දැන් තමා දැක්කෙ වාහනෙ ටයර් එකක අයිනක් ගලකට කැපිලා... ඔන්න ඉතින් එන්ජිම නිවෙනකම් වැඩක් තියෙනවා...හ්ම් ටයර් එකත් මාරු කලා..දැන්නම් ටිකක් නිවිලා වගේ..එතනම කඩේක ටැප් එකක් තිබ්බා එතනින් වතුර ගෙනැල්ලා දැම්මා...දානවා දානවා දානවා වතුර බොනවද මන්දා...
දැන් කවුදෝ කිවා ඔය වතුර දැම්මා ඇති ඉස්ටාට් කරන්න කියලා... මාත් ශෙප් එකේ ඉස්ටාට් කලා... Gooooogle.....   (yahoo වලට මම කැමති නැ :P) 
  
    එන්ජිම ඉස්ටාට්... ඒත් හිට් එක නැගලා...තව නිවෙන කම්ම වතුර දැම්මා... දැන්නම් ඔන්න ශේප් වගෙ... ඉතින් හෙමිට හෙමිට තර්ඩ් ගියර් එකේ අවා.. එන්ජිමට වැඩිය වද දෙන්න හොද නැති නිසා...




බකට් අංක 3:

  මේ පොස්ට් එක දිග වැඩියි නෙද?   තව පොස්ට් එකකින් මම අනික් බකට් එක ගැන දාන්නම්....


 ආ මෙ හොව් යන්න එපා...
             ඊලග පොස්ට් එක දානකම්  මෙ පොස්ට් එකෙන් ගත්ත ආදර්ශ ටිකක් පල්ලෙහා කමෙන්ට් කරන්න...වැඩියෙන්ම ලියන කෙනාට පොඩි තැග්ගක් දෙන්නම්(කාසි) ;-)
                                                               

                                                                   හැමදාමත් බකට් දාගන්න මම Bugs Bunny...

17 comments:

  1. උඹ Drive කරන වහනයකට ගමනක් නොයන බව ආදර්ශයක් ලබා ගතිමි.

    ReplyDelete
  2. බැරි වෙලාවත් බනියා Drive කරන වාහනයක යනවානම් toolkit එකෙන් යතුරු එකක්වත් සාක්කුවේ දමාගෙන යායුතු බව හා පොලිස් ලොක්කන් කීප දෙනකුගේ මොබයිල් නොම්මර ළඟ තබා ගත යුතු බව

    ReplyDelete
  3. වෙලාවට එදා උඹට පදින්න නොදී මං බයික් එක අරන් ගියේ කියල හිතෙනව බොල උඹේ ඩ්‍රයිවින් ගැන ඇහුවම.

    හැබයි පුතෝ උඹලෑ පැත්තෙ එවුන්ට නම් ඉස්සරහින් එන වාහනේට ලයිට් ඩිම් කරන පුරුද්ද නෑ.

    ReplyDelete
  4. වාහන අල :D මම නං ලයිසොම ගත්තට පස්සේ එක පාරයි වාහනයක් එළෙව්වේ :P දැන්නං මතකත් නෑ :O

    ReplyDelete
  5. බනියා පදවන වාහනයට දෙයියන්ගෙම පිහිටයි! ලොල්
    අනිත් බකට් එකත් ඉක්මනින් ලියනවා හොදයි බනියෝ... :D

    ReplyDelete
  6. උඹේ වාහනේ සයිඩ් එකේ ලොකුවට " මම Bunny " කියලා ගහගෙන යන්න කියලා මම ඉල්ලනවා. එතකොට අපිට පරිස්සමින් පාරේ යන්න පුළුවන් :)


    මලයෝ වාහනේ ඩ්‍රයිව් ගේජ් පැනල් එකත් පොඩ්ඩක් බලාගෙන යන්න. හීට් එක වැඩි වෙලා පස්සේ වතුර ලීක් එකක් වගේ ආවොත් ලෙඩ ගොඩයි.

    ReplyDelete
  7. ~බිன்ku~ , Confiuzd ප්‍රෝග්‍රැමර් , හෙළයා, ගයාන් තාරක..... -

    වගේ අයගේ කොමෙන්ටු වලින් සෑහෙන ආදර්ශයක් ගත්තා.
    :D :D

    ReplyDelete
  8. හෆ්‍ෆා මේවනම් බාල්දිම තමයි...බාල්දි කීවත් මදිද මන්ද....

    ReplyDelete
  9. ඔය පේරාදෙණිය පහුවෙනකොට තියෙන කන්දයි,වංගුවයි,හන්දියයි,ඉස්කෝලෙයි මම දන්නවා.. මොකද මමයි ළමයයි ඒ ඉස්කො‍්ලෙට ගිහින් ඉවර වුනේ ගිය අවුරුද්දේ.. ලබන මාසෙත් ටික දවසකට යන්න වෙනවා...

    ReplyDelete
  10. මෙහ් උඹට ලයිසන් තියනවද?

    ReplyDelete
  11. ඔය දෙවැනි කෙලිය නම් මටත් උනා දවසක් හික් හික්.... ඔව් හෙළය කිව්ව වගේ හීට් එක බලාගෙන පලයන් විශේශයෙන් ඔය කඳු පැති වල...

    මේ උබ ලැජ්ජාව පැත්තක තියල අනික් දවසෙ නිදිමතනම් වෙන කාට හරි කියපන් එලවන්න...

    ReplyDelete
  12. බලන් ගියාම උබ බකට් පප්පෙක්නෙ බන් :D

    ReplyDelete
  13. කෝ යකෝ පූස් කථා

    කොලේ වහන්නැතුව මුළු ඉස්ටෝරිය දාහං

    (බය කරන්න එපා බං, හෙට අනිද්ද ඔය පැත්තෙ alco ඩයිවින් (ඩ්‍රයි නෙමේ) කරන්න එන්න හිටියෙ)

    ReplyDelete
  14. මල්ලි මල්ලිට මං ආදරෙන් කියන්නේ.......

    මේ නාකද පයිලට් කෙනෙක් උනොත්????? ට්‍රැෆික් තියන තැන් වල පියාඹන ඔයාට අහසේ යන්න ලැබුනොත් හැකියාව තව දියුණු කරගන්න පුලුවන්....... හිකිස්.......

    ReplyDelete
  15. ආදර්ශ අංක 1 -
    ට්‍රිප් එකක් යනකොට ෂුවර් එකටම මැප් එකක් අරං යන්ඩ ඕනේ..

    ආදර්ශ අංක 2 -
    බනියා ඩ්‍රයිව් කරනවානං ජංගම ගරාජ් එකක් වාහනේ පිටිපස්සෙන් සෙට්කරගන්ඩ ඕනේ..

    ආදර්ශ අංක 3 - කෝ බං අනිත් පෝස්ට් එක?.. ඒක නැතුව කොහොමද ආදර්ශ ගන්නේ?

    ReplyDelete
  16. ගොඩක් දෙනා ප්‍රතිචාර දක්වලා...හැමෝම දන්නවානේ පොස්ට් දාන්න කම්මැලි ඒකා කමෙන්ට් වලට රිප්ලයි කරාවිද ? :D

    ගැත්තාට අනුකම්පාකරණ සේක්වා..හැමෝටම බෝම පිං ඈ :D

    ReplyDelete

ගල්,මුල්, ඔක්කොම බාරගන්නවා. කුණුහරුප නැතිව ඔන එකක් ලියලා යන්න.