Wednesday, February 24, 2010

බනියට තවත් අකර තැබ්බයක් !

කොහොමද යාලුවනේ. ඔන්න මම කාලෙකින් මේපැත්තෙ අවා. අද මට මරු වැඩක් තමා උනේ මම ගියා අද අපේ ටවුමට මූසිකයක් ගන්න කියලා හිතාගෙන. තවත් යාලුවෙක් එක්ක ගියේ උගේ පෝන් එක කැඩිලා ඒක හදා ගන්නත් එක්ක. ඉතින් මගෙ යාලුවගෙ මොටෝ බයික් එකෙන් තමා ගියේ. ඉතින් මට ලැයිසොන් ලැබිච්ච හින්දා මම තමා අරන් ගියේ ඒක.  (ලයිශන් අරන් මාස 4ක් විතර උනා අද තමා බයික් එකක් ඇල්ලුවෙ)  ඔන්න ඉතින් ඔක්කොම රාජකාරි ටික කරගෙන ඉවර  වෙලා අපි එන්න කියලා හැරුනා. හපොයි වැඩි දුරක් යන්න උනේ නෑ නැවැත්තුවෙ නැතෑ සුදු ඉරි මාමා කෙනෙක් ;D. අපොයි  මම 61 km/h ට ගිහින්. දැන් මොනා කරන්නද. ඔන් ඉතින් පුජාව පටන් ගත්තා. මෙයා මගේ ඔක්කොම වැරදි කියන්න ගත්තා.

රාල හාමී:   මම බලන් හිටියෙ ඈත ඉදන්ම. මොකෑ මෙච්චර හදිස්සියක්. අනික අර බස් එකට ඉස්සර කරන කොට තොට මතක් උනාද සිග්නල් දාන්න ඔනේ කියලා ?. බලපන් තොගෙ මීටරේ කැඩිලද ? ඈබොල මොකද අර අස්ස කුලප්පුව හැදිච්ච එකා වගේ ඈ ? "

මම : ඉතින සැර් මේ පාරේ 80ට යන්ට ඇහැකි නේද ? අනික බස් එක කොට කොට නේ ගියේ !

යාලුවා : කකුලෙන් ගසයි!

රාල හාමී: ඈ බොල වල් හාවෝ තෝ හිතුවද මේක රේස් පදින තැනක් කියලා ?

මම : නෑ මාමේ මේ මම කීවේ.....

රාල හාමි:  ඈ ඒපාර තොට මම මාමා උනාද ?

මම : සොරි සර් මේකයි. මට කෙනෙක් කීවා මේ පාරේ 80ට යන්න ඇහැකි කියලා මම අදුරන කෙනෙක් කීවා. ඉතින් මම 60ට අවා. අනික තාම මේ පාරේ වේග සීමා දාලා නෑනේද ? ( රාල හාමිගේ මූන ඇබුල් වේ)

රාල හාමි : හා හා ගනින් ලැයිසන් ඉන්ශුරන්ස්,

මම: ආ මෙන්න

රාල හාමි: ඈ බොලන් උබට තාම ටෙම්පරියක් නේද තියෙන්නෙ ? ඒක තියාගෙනද මේ අශ්ව රේස් යන්නෙ ?..   ( මට කියන්න  හිතුනි මම හොරෙන් බයික් පැද්ද තරම) :D

මම :  :D (හැරි :P)

මම : සර් අදුරනවද,   ****රාල හාමිව ?

රාල හාමි:  ඔව් දන්නවා.

මම:  ඒ අපේ මාමා නෙ. (:O)

රාල හාමී:   ඇ ඈ මේ අර අපි කැර කෙන කූඩු තරගෙදි (ඒ කුඩුව ප්‍රථම ස්තානය හිමි කරගත්තා) මොටර් එහෙම හයි කරලා අපිට උදව් කරපු පුතා නේද ?(දැන් පුතා වී ඇත) අයියෝ බන් කලින් කියන්න එපැයැ මට මතක නැති උනානේ  හරි හරි පුතා. එහෙනම් පරිස්සමෙන් ගෙදර යන්න හොදේ. 

යාලුවා : බොහොම ස්තුතියි අන්කල්! :)  (රාල හාමි කෙනෙකුට අන්කල් කියන්න චැන්ස් එකක් අරන් දුන්නට ඌ මට හොදටම ස්තුති කලා :P )

ඉතින් අපි පරිස්සමෙන් 80km/h විතර ගෙදර ආවා :P
ඔන්න ඕකයි අන්තිමේ උනේ. මටයි යාලුවටයි හොදොටෝම හිනා..

ඉතින් ආයේ මේ වගේ කතාවකින් හම්භවෙමුකෝ එතකන් අයුබෝවන්!!

පා:ලි: 
          මම කලින්ම දැන ගත්තා රාල හාමි මවා අදුරනවා කියලා ඒකයි පොර ටෝක් දැම්මෙ. වෙන කෙනෙකුටනම් බනියාට මෙවන් දෙයක් කියා ගත නොහැක. එහෙම උනානම් ඉතින් කලිසමේම තමා යන්නෙ :P)

                                                                                                     bunny !!




.

8 comments:

  1. හ... හා....
    ඔය මහත්තුරු ඔහොමම තමා....

    අපිට කොහින්ද බූල් බල්ලෝ කිව්වලු

    /බිඟුවා...!

    ReplyDelete
  2. වේගය මරු කැඳවයි. හෙමින් යමන් කොළුවො.

    ReplyDelete
  3. හිමින් ගිහිල්ලා අතපය ටික ‍බේරගන්න.. 80kmph නං හොඳටම වැඩියි

    ReplyDelete
  4. මටත් ළඟදි ඔහොම එකක් වුණා.... ලයිසොං නැතුව ගිහිං... :D

    ReplyDelete
  5. @බිඟුවා
    ඈ බිඟුවෝ. අපිටත් බූල් බල්ලො තියා වල්ටෙශන් එකෙක්වත් නෑ :P

    @Ansh Lucky Sri Jay
    බොහොම ස්තුතියි ප්‍රතිචාරයට

    @Malinthe Samarakoon
    එළ
    @nadeesthoughts
    අපේ අර යාලුවගෙ පොඩි හදිස්සියකට තමා ඉක්මනට අවේ. :)

    @Thilina
    හුම් ඇත්ත කතාව

    හැමෝටම බොහොම ස්තුතියි ප්‍රතිචාරවලට!!

    ReplyDelete
  6. @ශාකුන්තල
    එහෙනම් මට වඩා පරිප්පු කන්න ඇති :P

    ReplyDelete

ගල්,මුල්, ඔක්කොම බාරගන්නවා. කුණුහරුප නැතිව ඔන එකක් ලියලා යන්න.